הפקת ימי כיף לעובדים מעמידה אתגרים הפקתיים בפני המארגנים. מקומות עבודה רבים רוצים לצ'פר את העובדים ביום אך לא יודעים איזה תוכן לצקת לתוך ימי הכיף האלה. ליום כיף יש ערך מוסף מלבד הכיף עצמו בין אם מדובר בגיבוש העובדים, העשרתם, שחרור לחצים, שבירת הדיסטנס בין המנהלים לעובדים והענקת תחושת שייכות למקום, לכן חשוב לנצל את ההזדמנות לוודא שיום הכיף הזה יהיה משמעותי עובר העובדים.
בהפקת יום כיף גלומות לא מעט אפשרויות להשיג מטרות ארגוניות חשובות: שיפור המוטיבציה וההנעה של העובדים, יצירת מנהיגות בקרב העובדים, גיבוש צוותים, חיזוק שיתוף הפעולה בין העובדים, חיזוק תחושת ההזדהות עם הארגון וערכיו ועוד.
לכן חשוב לדאוג שהפקת ימי כיף לא תעשה כלאחר יד שכם אם החברה או הארגון רוצים להעניק לעובדים תחושה שהשקיעו בהם ולא יצאו ידי חובה, יש להתייחס למשימה זו ברצינות. הפקת יום כיף מצריכה חשיבה והגדרת קונספט. בדרך כלל האגף בארגון שאחראי על הפקת ימי הכיף הינו אגף משאבי אנוש שיוצרים אירוע שמזוהה עם הארגון. כמובן שתמיד ניתן להשכיר חברת הפקה שתעניק לנו את השירות הזה.
איך בוחרים חברת הפקות?
חשוב לדעת כי לא לכל חברה להפקות אירועים יש ניסיון בהכרח בהפקת אירועים עסקיים ובימי כיף לעובדים. חשוב לבחור חברה שיש ניסיון מוכח בתחום זה שכן הפקת חתונה שונה בתכלית השינוי מהפקת כנס או יום כיף לעובדים. חברת הפקות כחלק מהשירותים תסייע לכם בפיתוח תוכן ובגיבוש האופי והצביון של האירוע. טעות לחשוב שחברת ההפקות אמונה רק על החלקים הטכניים והלוגיסטיים, גם יצירת המתווה לאירוע היא חלק מהחבילה הכוללת של הפקת ימי כיף.
מה האפשרויות לימי כיף?
האפשרויות הן רבות ומגוונות. יום הכיף יכול ללבוש צורה של פיקניק בטבע, טיול שטח נחמד, רכיבה על סוסים, סדנת צחוק, סדנת בישול, סדנת הישרדות ועוד ועוד. האפשרויות הן רבות ומגוונות. "הפקת ימי כיף" הינה קטגוריה רחבה מאוד שניתן ליצוק בה כל תוכן אפשרי. המטרות של יום הכיף ישפיעו הם אלו שישפיעו בסופו של דבר על האופי שיישא יום הכיף.